Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9259
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้น้ำมันเครื่องของผู้ใช้รถยนต์นั่งส่วนบุคคลที่อยู่ในจังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting consumer purchasing devision toward car engine oil in Samut Sakhon Province / นัฐพงษ์ ไทยรัก
Authors: นัฐพงษ์ ไทยรัก
Authors: นัฐพงษ์ ไทยรัก
Keywords: การตลาด;พฤติกรรมผู้บริโภค -- สมุทรสาคร;น้ำมันเครื่องรถยนต์;รถยนต์
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว 658.8 น113ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448102
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9259
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0851nt_tpg.pdf524.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0851nt_abs.pdf464.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0851nt_con.pdf450.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0851nt_ch1.pdf459.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0851nt_ch2.pdf479.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0851nt_ch3.pdf459.33 kBAdobe PDFView/Open
mba0851nt_ch4.pdf715.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0851nt_ch5.pdf532.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0851nt_bib.pdf452.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0851nt_app.pdf475.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.