Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9245
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริหารที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อแว่นตาจากร้านค้าแว่นตาเชนสโตร์ ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting customer decisions on purchasing of eyeglasses from optical-chain stores in Bangkok metropolitan / อโนชา เขียวลงยา;"Services marketing mix factors affecting customer decisions on purchasing of eyeglasses from optical-chain stores in Bangkok metropolitan"
Authors: อโนชา เขียวลงยา
Authors: อโนชา เขียวลงยา
Keywords: แว่นตา;การตลาด;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว 658.8 อ852ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448057
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9245
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0851ak_tpg.pdf532.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0851ak_abs.pdf489.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0851ak_con.pdf480.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0851ak_ch1.pdf488.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0851ak_ch2.pdf523.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0851ak_ch3.pdf488.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0851ak_ch4.pdf733.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0851ak_ch5.pdf572.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0851ak_bib.pdf482.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0851ak_app.pdf547.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.