Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8916
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อนักศึกษาระดับประกาศนียบัตรวิชาชีพชั้นสูงในอำเภอหาดใหญ่จังหวัดสงขลาในการตัดสินใจเลือกศึษาในโรงเรียนเอกชนอาชีวศึกษา = Service marketing mix factors affecting vocational diploma students in Hat Yai district , Songkhla province towards selecting private higher vocational school / ดวงใจ สุวลักษณ์
Authors: ดวงใจ สุวลักษณ์
Authors: ดวงใจ สุวลักษณ์
Keywords: การตลาด;นักเรียนมัธยมศึกษา -- การศึกษาต่อ;การศึกษาทางอาชีพ -- สงขลา. อำเภอหาดใหญ่;โรงเรียนอาชีวศึกษาเอกชน
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว 658.8342 ด172ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508064
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8916
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20854ds_tpg.pdf524.28 kBAdobe PDFView/Open
mba20854ds_abs.pdf461.55 kBAdobe PDFView/Open
mba20854ds_con.pdf469.18 kBAdobe PDFView/Open
mba20854ds_ch1.pdf457.4 kBAdobe PDFView/Open
mba20854ds_ch2.pdf465.21 kBAdobe PDFView/Open
mba20854ds_ch3.pdf459.47 kBAdobe PDFView/Open
mba20854ds_ch4.pdf4.12 MBAdobe PDFView/Open
mba20854ds_ch5.pdf629.05 kBAdobe PDFView/Open
mba20854ds_bib.pdf446.36 kBAdobe PDFView/Open
mba20854ds_app.pdf560.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.