Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9271
Title: ส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้สถานีบริการน้ำมันของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting consumers selection of gas station in Mueang district, Chiang Mai province / ทรงศักดิ์ ชัยวัฒนาโรจน์;"Services marketing mix factors affecting consumers selection of gas station in Mueang district, Chiang Mai province"
Authors: ทรงศักดิ์ ชัยวัฒนาโรจน์
Authors: ทรงศักดิ์ ชัยวัฒนาโรจน์
Keywords: การตลาด;สถานีบริการน้ำมัน -- เชียงใหม่.อำเภอเมือง;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ -- การตัดสินใจ
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ท172ส
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448131
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9271
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark0851sc_tpg.pdf565.51 kBAdobe PDFView/Open
mark0851sc_abs.pdf481.49 kBAdobe PDFView/Open
mark0851sc_con.pdf503.11 kBAdobe PDFView/Open
mark0851sc_ch1.pdf483.53 kBAdobe PDFView/Open
mark0851sc_ch2.pdf515.89 kBAdobe PDFView/Open
mark0851sc_ch3.pdf480.06 kBAdobe PDFView/Open
mark0851sc_ch4.pdf890.46 kBAdobe PDFView/Open
mark0851sc_ch5.pdf587.11 kBAdobe PDFView/Open
mark0851sc_bib.pdf476.92 kBAdobe PDFView/Open
mark0851sc_app.pdf505.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.