Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9994
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ชานนท์ ผ่องเจริญกุล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:42:49Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:42:49Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.827 ช255ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1501071 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9994 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | ชื่อตราผลิตภัณฑ์ | en_US |
dc.subject | กาแฟ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- การตัดสินใจ | en_US |
dc.title | การวัดมูลค่าตราสินค้ากาแฟนาชาจามมุมมองผู้บริโภค ในจังหวัดเชียงใหม่ = Measuring consumer-based brand equity of NACHA Coffee in Chiang Mai Province / ชานนท์ ผ่องเจริญกุล | en_US |
dc.type | การค้นคว้าอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba20953cp_tpg.pdf | 479.29 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20953cp_abs.pdf | 254.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20953cp_con.pdf | 748.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20953cp_ch1.pdf | 470.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20953cp_ch2.pdf | 1.74 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20953cp_ch3.pdf | 969.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20953cp_ch4.pdf | 6.46 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20953cp_ch5.pdf | 2.46 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20953cp_bib.pdf | 261.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20953cp_app.pdf | 1.4 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.