Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9971
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วิลาวัลย์ จันทราวดี | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:42:31Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:42:31Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8342 ว372ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1500267 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9971 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | โรงแรมคิงรอยัลการ์เด้นท์อินน์ -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้ใช้บริการ | en_US |
dc.subject | โรงแรม -- กรุงเทพมหานคร | en_US |
dc.title | ความพึงพอใจชองลูกค้าชาวญี่ปุ่นที่มีต่อคุณภาพการบริการของโรงแรมคิงรอยัลการ์เด้นท์อินน์ ถนนสาทรใต้ กรุงเทพมหานคร = Satisfaction of Japanese Customers Towards Service Quality of King Royal Garden Inn, Bangkok / วิลาวัลย์ จันทราวดี | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0954wc_tpg.pdf | 248.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0954wc_abs.pdf | 207.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0954wc_con.pdf | 163.91 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0954wc_ch1.pdf | 176.7 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0954wc_ch2.pdf | 205.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0954wc_ch3.pdf | 170.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0954wc_ch4.pdf | 615.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0954wc_ch5.pdf | 325.9 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0954wc_bib.pdf | 160.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0954wc_app.pdf | 492.11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.