Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9937
Title: ปัจจัยส่วนประกอบทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์ดอกไม้สดจัดช่อของลูกค้าในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting the purchasing decision of customers towards fresh cut bouquet in Mueang Chiang Mai district/ ธเนศ อาศนะ
Authors: ธเนศ อาศนะ
Authors: ธเนศ อาศนะ
Keywords: ดอกไม้ -- การตลาด;ดอกไม้ -- การจัดซื้อ;ดอกไม้ -- เชียงใหม่
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 338.1759 ธ558ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1496010
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9937
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0554ta_tpg.pdf551.16 kBAdobe PDFView/Open
agim0554ta_abs.pdf454.78 kBAdobe PDFView/Open
agim0554ta_con.pdf456.7 kBAdobe PDFView/Open
agim0554ta_ch1.pdf448.4 kBAdobe PDFView/Open
agim0554ta_ch2.pdf493.64 kBAdobe PDFView/Open
agim0554ta_ch3.pdf458.28 kBAdobe PDFView/Open
agim0554ta_ch4.pdf810.55 kBAdobe PDFView/Open
agim0554ta_ch5.pdf525.2 kBAdobe PDFView/Open
agim0554ta_bib.pdf445.42 kBAdobe PDFView/Open
agim0554ta_app.pdf469.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.