Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9937
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ธเนศ อาศนะ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:08:08Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:08:08Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 338.1759 ธ558ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1496010 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9937 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | ดอกไม้ -- การตลาด | en_US |
dc.subject | ดอกไม้ -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.subject | ดอกไม้ -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประกอบทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์ดอกไม้สดจัดช่อของลูกค้าในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting the purchasing decision of customers towards fresh cut bouquet in Mueang Chiang Mai district/ ธเนศ อาศนะ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0554ta_tpg.pdf | 551.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0554ta_abs.pdf | 454.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0554ta_con.pdf | 456.7 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0554ta_ch1.pdf | 448.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0554ta_ch2.pdf | 493.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0554ta_ch3.pdf | 458.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0554ta_ch4.pdf | 810.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0554ta_ch5.pdf | 525.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0554ta_bib.pdf | 445.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0554ta_app.pdf | 469.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.