Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9937
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธเนศ อาศนะen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:08:08Z-
dc.date.available2014-09-17T08:08:08Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 338.1759 ธ558ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1496010en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9937-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectดอกไม้ -- การตลาดen_US
dc.subjectดอกไม้ -- การจัดซื้อen_US
dc.subjectดอกไม้ -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประกอบทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์ดอกไม้สดจัดช่อของลูกค้าในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting the purchasing decision of customers towards fresh cut bouquet in Mueang Chiang Mai district/ ธเนศ อาศนะen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0554ta_tpg.pdf551.16 kBAdobe PDFView/Open
agim0554ta_abs.pdf454.78 kBAdobe PDFView/Open
agim0554ta_con.pdf456.7 kBAdobe PDFView/Open
agim0554ta_ch1.pdf448.4 kBAdobe PDFView/Open
agim0554ta_ch2.pdf493.64 kBAdobe PDFView/Open
agim0554ta_ch3.pdf458.28 kBAdobe PDFView/Open
agim0554ta_ch4.pdf810.55 kBAdobe PDFView/Open
agim0554ta_ch5.pdf525.2 kBAdobe PDFView/Open
agim0554ta_bib.pdf445.42 kBAdobe PDFView/Open
agim0554ta_app.pdf469.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.