Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9591
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้สนามฝึกซ้อมกอล์ฟในจังหวัดลำปาง = Services marketing mix factors affecting customers towards selecting golf driving ranges in Lampang Province / ประพันธ์ หาญเหมย |
Authors: | ประพันธ์ หาญเหมย |
Authors: | ประพันธ์ หาญเหมย |
Keywords: | การจัดการตลาด;สนามกอล์ฟ -- ลำปาง;ผู้บริโภค -- ลำปาง |
Issue Date: | 2552 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8 ป17116ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1465445 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9591 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba1051ph_tpg.pdf | 555.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1051ph_abs.pdf | 501.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1051ph_con.pdf | 470.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1051ph_ch1.pdf | 490.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1051ph_ch2.pdf | 502.66 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1051ph_ch3.pdf | 484.96 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1051ph_ch4.pdf | 806.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1051ph_ch5.pdf | 672.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1051ph_bib.pdf | 496.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1051ph_app.pdf | 581.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.