Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9591
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้สนามฝึกซ้อมกอล์ฟในจังหวัดลำปาง = Services marketing mix factors affecting customers towards selecting golf driving ranges in Lampang Province / ประพันธ์ หาญเหมย
Authors: ประพันธ์ หาญเหมย
Keywords: การจัดการตลาด
สนามกอล์ฟ -- ลำปาง
ผู้บริโภค -- ลำปาง
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ป17116ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1465445
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9591
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1051ph_tpg.pdf555.02 kBAdobe PDFView/Open
mba1051ph_abs.pdf501.95 kBAdobe PDFView/Open
mba1051ph_con.pdf470.67 kBAdobe PDFView/Open
mba1051ph_ch1.pdf490.47 kBAdobe PDFView/Open
mba1051ph_ch2.pdf502.66 kBAdobe PDFView/Open
mba1051ph_ch3.pdf484.96 kBAdobe PDFView/Open
mba1051ph_ch4.pdf806.68 kBAdobe PDFView/Open
mba1051ph_ch5.pdf672.83 kBAdobe PDFView/Open
mba1051ph_bib.pdf496.05 kBAdobe PDFView/Open
mba1051ph_app.pdf581.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.