Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9583
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorประภาพร ไชยชนะชมภูen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:05:32Z-
dc.date.available2014-09-17T08:05:32Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ป1711กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1465353en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9583-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectการสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectผลิตภัณฑ์นม -- การตลาดen_US
dc.subjectนมผง -- การตลาดen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.titleการสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อผลิตภัณฑ์นมผงสำหรับเด็กโตของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing communication affecting consumer purchasing decision towards toddler milk powder in Amphoe Mueang Chiang Mai / ประภาพร ไชยชนะชมภูen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark1052pc_tpg.pdf504.61 kBAdobe PDFView/Open
mark1052pc_abs.pdf507.09 kBAdobe PDFView/Open
mark1052pc_con.pdf490.62 kBAdobe PDFView/Open
mark1052pc_ch1.pdf490.1 kBAdobe PDFView/Open
mark1052pc_ch2.pdf527.55 kBAdobe PDFView/Open
mark1052pc_ch3.pdf483.55 kBAdobe PDFView/Open
mark1052pc_ch4.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open
mark1052pc_ch5.pdf599.7 kBAdobe PDFView/Open
mark1052pc_bib.pdf492.11 kBAdobe PDFView/Open
mark1052pc_app.pdf572.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.