Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9397
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อลูกค้าในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์จากโรงงานเซรามิก ในจังหวัดลำปาง = Marketing mix factors affecting customer decision towards buying products from ceramic factories in Lampang province / พิมลรัตน์ ลิมป์ไพบูลย์ |
Authors: | พิมลรัตน์ ลิมป์ไพบูลย์ |
Authors: | พิมลรัตน์ ลิมป์ไพบูลย์ |
Keywords: | การจัดการตลาด;เครื่องเคลือบดินเผา -- การจัดซื้อ;อุตสาหกรรมเครื่องเคลือบดินเผา -- ลำปาง;ผู้บริโภค -- ลำปาง |
Issue Date: | 2551 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8 พ367ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1454675 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9397 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0951pl_tpg.pdf | 553.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pl_abs.pdf | 510.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pl_con.pdf | 468.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pl_ch1.pdf | 475.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pl_ch2.pdf | 498.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pl_ch3.pdf | 485.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pl_ch4.pdf | 713.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pl_ch5.pdf | 536.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pl_bib.pdf | 471.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pl_app.pdf | 522.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.