Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9397
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อลูกค้าในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์จากโรงงานเซรามิก ในจังหวัดลำปาง = Marketing mix factors affecting customer decision towards buying products from ceramic factories in Lampang province / พิมลรัตน์ ลิมป์ไพบูลย์
Authors: พิมลรัตน์ ลิมป์ไพบูลย์
Keywords: การจัดการตลาด
เครื่องเคลือบดินเผา -- การจัดซื้อ
อุตสาหกรรมเครื่องเคลือบดินเผา -- ลำปาง
ผู้บริโภค -- ลำปาง
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 พ367ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1454675
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9397
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0951pl_tpg.pdf553.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0951pl_abs.pdf510.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0951pl_con.pdf468.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0951pl_ch1.pdf475.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0951pl_ch2.pdf498.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0951pl_ch3.pdf485.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0951pl_ch4.pdf713.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0951pl_ch5.pdf536.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0951pl_bib.pdf471.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0951pl_app.pdf522.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.