Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9397
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพิมลรัตน์ ลิมป์ไพบูลย์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:04:08Z-
dc.date.available2014-09-17T08:04:08Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 พ367ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1454675en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9397-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectเครื่องเคลือบดินเผา -- การจัดซื้อen_US
dc.subjectอุตสาหกรรมเครื่องเคลือบดินเผา -- ลำปางen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- ลำปางen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อลูกค้าในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์จากโรงงานเซรามิก ในจังหวัดลำปาง = Marketing mix factors affecting customer decision towards buying products from ceramic factories in Lampang province / พิมลรัตน์ ลิมป์ไพบูลย์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0951pl_tpg.pdf553.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0951pl_abs.pdf510.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0951pl_con.pdf468.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0951pl_ch1.pdf475.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0951pl_ch2.pdf498.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0951pl_ch3.pdf485.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0951pl_ch4.pdf713.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0951pl_ch5.pdf536.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0951pl_bib.pdf471.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0951pl_app.pdf522.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.