Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9397
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พิมลรัตน์ ลิมป์ไพบูลย์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:04:08Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:04:08Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 พ367ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1454675 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9397 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | เครื่องเคลือบดินเผา -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.subject | อุตสาหกรรมเครื่องเคลือบดินเผา -- ลำปาง | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- ลำปาง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อลูกค้าในการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์จากโรงงานเซรามิก ในจังหวัดลำปาง = Marketing mix factors affecting customer decision towards buying products from ceramic factories in Lampang province / พิมลรัตน์ ลิมป์ไพบูลย์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0951pl_tpg.pdf | 553.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pl_abs.pdf | 510.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pl_con.pdf | 468.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pl_ch1.pdf | 475.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pl_ch2.pdf | 498.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pl_ch3.pdf | 485.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pl_ch4.pdf | 713.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pl_ch5.pdf | 536.76 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pl_bib.pdf | 471.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pl_app.pdf | 522.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.