Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9316
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศิริกุล มูลโรจน์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:03:35Z-
dc.date.available2014-09-17T08:03:35Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ศ373ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1451741en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9316-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectเสื้อผ้าสำเร็จรูป -- การตลาดen_US
dc.subjectผ้าฝ้าย -- เชียงใหม่. อำเภอจอมทองen_US
dc.subjectนักท่องเที่ยว -- ไทยen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้อเสื้อผ้าสำเร็จรูปจากผ้าฝ้ายของนักท่องเที่ยวชาวไทยในอำเภอจอมทอง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting purchasing of cotton garments of Thai tourists in Chom Tong district, Chiang Mai province / ศิริกุล มูลโรจน์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0751sm_tpg.pdf1 MBAdobe PDFView/Open
agim0751sm_abs.pdf497.87 kBAdobe PDFView/Open
agim0751sm_con.pdf502.84 kBAdobe PDFView/Open
agim0751sm_ch1.pdf494.13 kBAdobe PDFView/Open
agim0751sm_ch2.pdf503.93 kBAdobe PDFView/Open
agim0751sm_ch3.pdf498.51 kBAdobe PDFView/Open
agim0751sm_ch4.pdf953.71 kBAdobe PDFView/Open
agim0751sm_ch5.pdf575.8 kBAdobe PDFView/Open
agim0751sm_bib.pdf464.17 kBAdobe PDFView/Open
agim0751sm_app.pdf513.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.