Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9308
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการธุรกิจค้าส่งผลไม้สดในตลาดเมืองใหม่ อำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix factors of fresh fruit wholesale business in Mueang Mai market, Mueang Chiang Mai District / รัศมี โพธิ์แฉล้ม
Authors: รัศมี โพธิ์แฉล้ม
Authors: รัศมี โพธิ์แฉล้ม
Keywords: ผลไม้ -- การตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;ตลาด -- เชียงใหม่
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ร118ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1449455
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9308
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0751rp_tpg.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
agim0751rp_abs.pdf493.87 kBAdobe PDFView/Open
agim0751rp_con.pdf482.7 kBAdobe PDFView/Open
agim0751rp_ch1.pdf491.06 kBAdobe PDFView/Open
agim0751rp_ch2.pdf529.83 kBAdobe PDFView/Open
agim0751rp_ch3.pdf480.26 kBAdobe PDFView/Open
agim0751rp_ch4.pdf603.66 kBAdobe PDFView/Open
agim0751rp_ch5.pdf554.28 kBAdobe PDFView/Open
agim0751rp_bib.pdf499.76 kBAdobe PDFView/Open
agim0751rp_app.pdf508.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.