Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9302
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อส้มสายน้ำผึ้งของผู้ค้าส่งในอำเภอไชยปราการ อำเภอฝางและ อำเภอแม่อาย จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting buying decision for Sainamphueng madarin orange of the wholesalers in Chai Prakan, Fang and Mae Ai District, Chiang Mai Province / จงคณา ทองจินดา
Authors: จงคณา ทองจินดา
Authors: จงคณา ทองจินดา
Keywords: ส้มเขียวหวาน -- การตลาด;ส้มเขียวหวาน -- เชียงใหม่. อำเภอไชยปราการ;ส้มเขียวหวาน -- เชียงใหม่. อำเภอฝาง;ส้มเขียวหวาน -- เชียงใหม่. อำเภอแม่อาย
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 จ121ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448977
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9302
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0751ct_tpg.pdf698.56 kBAdobe PDFView/Open
agim0751ct_abs.pdf566.31 kBAdobe PDFView/Open
agim0751ct_con.pdf482.91 kBAdobe PDFView/Open
agim0751ct_ch1.pdf487.68 kBAdobe PDFView/Open
agim0751ct_ch2.pdf532.8 kBAdobe PDFView/Open
agim0751ct_ch3.pdf491.12 kBAdobe PDFView/Open
agim0751ct_ch4.pdf718.96 kBAdobe PDFView/Open
agim0751ct_ch5.pdf527.54 kBAdobe PDFView/Open
agim0751ct_bib.pdf471.95 kBAdobe PDFView/Open
agim0751ct_app.pdf528.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.