Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9260
Title: ส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวชาวยุโรปในการตัดสินใจใช้บริการท่องเที่ยวที่จังหวัดหลวงพระบาง สาธารณรัฐประชาธิปไตยประชาชนลาว = Services marketing mix affecting european tourist decision towards tourism services in Luang Prabang province, Lao People's Democratic Republic / ศิริพร สุวรรณทอง;"Services marketing mix affecting european tourist decision towards tourism services in Luang Prabang province, Lao People's Democratic Republic"
Authors: ศิริพร สุพรรณทอง
Authors: ศิริพร สุพรรณทอง
Keywords: นักท่องเที่ยว -- หลวงพระบาง;การส่งเสริมการขาย;ผู้บริโภค -- การตัดสินใจ
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว 658.8 ศ373ส
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448104
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9260
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0751ssu_tpg.pdf454.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ssu_abs.pdf483.93 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ssu_con.pdf470.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ssu_ch1.pdf475.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ssu_ch2.pdf573.93 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ssu_ch3.pdf482.35 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ssu_ch4.pdf702.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ssu_ch5.pdf551.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ssu_bib.pdf484.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0751ssu_app.pdf511.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.