Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9164
Title: ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกสื่อโฆษณาผ่านอินเทอร์เน็ต ของธุรกิจโรงแรมในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting Hotel's selection of internet advertisements in Mueang District, Chiang Mai Province / ภวิน อยู่สุข
Authors: ภวิน อยู่สุข
Authors: ภวิน อยู่สุข
Keywords: โฆษณาทางอินเตอร์เน็ต;พาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์;การตลาดอินเตอร์เน็ต;ธุรกิจโรงแรม -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.054678 ภ173ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1437164
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9164
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0251py_tpg.pdf485.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0251py_abs.pdf492.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0251py_con.pdf515.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0251py_ch1.pdf526.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0251py_ch2.pdf524.02 kBAdobe PDFView/Open
mba0251py_ch3.pdf486.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0251py_ch4.pdf891.14 kBAdobe PDFView/Open
mba0251py_ch5.pdf553.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0251py_bib.pdf529.35 kBAdobe PDFView/Open
mba0251py_app.pdf541.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.