Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9137
Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องเล่นสื่อดิจิตอลแบบพกพาของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer purchasing decisions for portable digital media in Mueang District, Chiang Mai Province / จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ |
Authors: | จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ |
Authors: | จิณณะ ถาวรรุ่งกิจ |
Keywords: | การตลาด -- เชียงใหม่;การตัดสินใจ;เครื่องเล่นเพลงดิจิตอล;ผู้บริโภค -- การตัดสินใจ -- เชียงใหม่;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่;ปัจจัย |
Issue Date: | 2551 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.403 จ344ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1435376 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9137 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0351jt_tpg.pdf | 509.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351jt_abs.pdf | 487.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351jt_con.pdf | 514.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351jt_ch1.pdf | 479 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351jt_ch2.pdf | 497.7 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351jt_ch3.pdf | 483.33 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351jt_ch4.pdf | 1.02 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351jt_ch5.pdf | 622.19 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351jt_bib.pdf | 474.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0351jt_app.pdf | 552.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.