Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9134
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ปกครองในการเลือกโรงเรียนอนุบาลเอกชนในอำเภอเมืองลำพูน = Services marketing mix factors affecting parent decision towards selecting kindergartens in Mueang Lamphun District / จินตนา สายเครื่อง
Authors: จินตนา สายเครื่อง
Authors: จินตนา สายเครื่อง
Keywords: การตลาด;การมีส่วนร่วมของบิดามารดา;บริการ;ผู้ปกครอง -- ลำพูน;โรงเรียนอนุบาล -- ลำพูน;องค์ประกอบ
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 จ354ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1435339
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9134
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0551js_tpg.pdf520.73 kBAdobe PDFView/Open
mba0551js_abs.pdf482.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0551js_con.pdf509.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0551js_ch1.pdf480.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0551js_ch2.pdf485.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0551js_ch3.pdf488.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0551js_ch4.pdf721.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0551js_ch5.pdf628.11 kBAdobe PDFView/Open
mba0551js_bib.pdf468.56 kBAdobe PDFView/Open
mba0551js_app.pdf515.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.