Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9101
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการฟิตเนสของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting consumers selection of fitness services in Mueang district, Chiang Mai province / เกศมณี ใจจันทร์;" Services marketing mix factors affecting consumers selection of fitness services in Mueang district, Chiang Mai province"
Authors: เกศมณี ใจจันทร์
Authors: เกศมณี ใจจันทร์
Keywords: การตลาด;สถานออกกำลังกาย -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ก586ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1430412
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9101
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0151kj_tpg.pdf456.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0151kj_abs.pdf482.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0151kj_con.pdf472.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0151kj_ch1.pdf473.97 kBAdobe PDFView/Open
mba0151kj_ch2.pdf485.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0151kj_ch3.pdf488.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0151kj_ch4.pdf833.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0151kj_ch5.pdf544.55 kBAdobe PDFView/Open
mba0151kj_bib.pdf471.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0151kj_app.pdf506.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.