Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9101
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเกศมณี ใจจันทร์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:02:05Z-
dc.date.available2014-09-17T08:02:05Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ก586ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1430412en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9101-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectสถานออกกำลังกาย -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการฟิตเนสของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting consumers selection of fitness services in Mueang district, Chiang Mai province / เกศมณี ใจจันทร์;" Services marketing mix factors affecting consumers selection of fitness services in Mueang district, Chiang Mai province"en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0151kj_tpg.pdf456.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0151kj_abs.pdf482.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0151kj_con.pdf472.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0151kj_ch1.pdf473.97 kBAdobe PDFView/Open
mba0151kj_ch2.pdf485.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0151kj_ch3.pdf488.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0151kj_ch4.pdf833.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0151kj_ch5.pdf544.55 kBAdobe PDFView/Open
mba0151kj_bib.pdf471.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0151kj_app.pdf506.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.