Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8807
Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลในการซื้อเครื่องประดับเงินชาวเขาของลูกค้าของกลุ่มบริษัทเชียงใหม่ ดีไซน์ จำกัด = Marketing mix factors influencing buying decision of Chiang Mai design company group customers towards purchasing hill tribe silver / สิรินทิพย์ ลีลามานิตย์ |
Authors: | สิรินทิพย์ ลีลามานิตย์ |
Authors: | สิรินทิพย์ ลีลามานิตย์ |
Keywords: | กลุ่มธุรกิจบริษัทเชียงใหม่ดีไซน์;การตลาด;เครื่องประดับเงิน;ชาวเขา |
Issue Date: | 2550 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8 ส373ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419114 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8807 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0950sl_tpg.pdf | 458.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950sl_abs.pdf | 484.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950sl_con.pdf | 487.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950sl_ch1.pdf | 490.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950sl_ch2.pdf | 473.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950sl_ch3.pdf | 486.87 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950sl_ch4.pdf | 793.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950sl_ch5.pdf | 580.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950sl_bib.pdf | 475.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950sl_app.pdf | 1.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.