Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8807
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสิรินทิพย์ ลีลามานิตย์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:51:35Z-
dc.date.available2014-09-17T07:51:35Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ส373ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419114en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8807-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectกลุ่มธุรกิจบริษัทเชียงใหม่ดีไซน์en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectเครื่องประดับเงินen_US
dc.subjectชาวเขาen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลในการซื้อเครื่องประดับเงินชาวเขาของลูกค้าของกลุ่มบริษัทเชียงใหม่ ดีไซน์ จำกัด = Marketing mix factors influencing buying decision of Chiang Mai design company group customers towards purchasing hill tribe silver / สิรินทิพย์ ลีลามานิตย์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0950sl_tpg.pdf458.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0950sl_abs.pdf484.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0950sl_con.pdf487.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0950sl_ch1.pdf490.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0950sl_ch2.pdf473.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0950sl_ch3.pdf486.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0950sl_ch4.pdf793.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0950sl_ch5.pdf580.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0950sl_bib.pdf475.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0950sl_app.pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.