Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8758
Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้ออาหารสำเร็จรูปแช่แข็งของลูกค้าร้านค้าปลีกสมัยใหม่ในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting the purchase of frozen ready-to-eat meals from moderm retailers in Bangkok metropolitan / นาฏยา พันธเสน |
Authors: | นาฏยา พันธเสน |
Authors: | นาฏยา พันธเสน |
Keywords: | การตลาด;อาหารแช่แข็ง;ร้านค้าปลีก -- กรุงเทพฯ |
Issue Date: | 2550 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 |
Gov't Doc #: | ว 658.8 น236ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419036 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8758 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0850np_tpg.pdf | 544.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850np_abs.pdf | 544.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850np_con.pdf | 487.21 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850np_ch1.pdf | 491.44 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850np_ch2.pdf | 525.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850np_ch3.pdf | 493.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850np_ch4.pdf | 964.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850np_ch5.pdf | 1.03 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850np_bib.pdf | 477.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850np_app.pdf | 533.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.