Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8758
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนาฏยา พันธเสนen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:51:14Z-
dc.date.available2014-09-17T07:51:14Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 น236ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419036en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8758-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectอาหารแช่แข็งen_US
dc.subjectร้านค้าปลีก -- กรุงเทพฯen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้ออาหารสำเร็จรูปแช่แข็งของลูกค้าร้านค้าปลีกสมัยใหม่ในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting the purchase of frozen ready-to-eat meals from moderm retailers in Bangkok metropolitan / นาฏยา พันธเสนen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0850np_tpg.pdf544.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0850np_abs.pdf544.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0850np_con.pdf487.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0850np_ch1.pdf491.44 kBAdobe PDFView/Open
mba0850np_ch2.pdf525.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0850np_ch3.pdf493.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0850np_ch4.pdf964.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0850np_ch5.pdf1.03 MBAdobe PDFView/Open
mba0850np_bib.pdf477.38 kBAdobe PDFView/Open
mba0850np_app.pdf533.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.