Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8673
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการใช้บริการโรงภาพยนต์ระบบมัลติเพล็กซ์ของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดนนทบุรี = Marketing mix factors affecting consumers decision on attending the multiplex theatres in Mueang district, Nonthabiri province / พรทิพา เหล่ากิจรุ่งโรจน์
Authors: พรทิพา เหล่ากิจรุ่งโรจน์
Authors: พรทิพา เหล่ากิจรุ่งโรจน์
Keywords: การตลาด;โรงภาพยนตร์ -- นนทบุรี. อำเภอเมือง;ผู้บริโภค -- นนทบุรี. อำเภอเมือง
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว 381 พ174ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400758
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8673
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0549pl_tpg.pdf283.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pl_abs.pdf208.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pl_con.pdf225.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pl_ch1.pdf136.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pl_ch2.pdf161.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pl_ch3.pdf127.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pl_ch4.pdf349.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pl_ch5.pdf189.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pl_bib.pdf120.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0549pl_app.pdf183.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.