Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8487
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอนุวัตร ภูวเศรษฐen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:49:33Z-
dc.date.available2014-09-17T07:49:33Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 อ154ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1388493en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8487-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectส้ม -- การเคลือบผิวen_US
dc.subjectผู้ประกอบการ -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ำยาเคลือบส้มของผู้ประกอบการโรงเคลือบส้ม ในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting decision of tangerine fruit coating by the entrepreneurs of tangerine fruit coating in Chiang Mai Province / อนุวัตร ภูวเศรษฐen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0948ap_tpg.pdf253.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ap_abs.pdf238.9 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ap_con.pdf233.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ap_ch1.pdf136.55 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ap_ch2.pdf157.02 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ap_ch3.pdf167.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ap_ch4.pdf412.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ap_ch5.pdf238.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ap_bib.pdf116.68 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ap_app.pdf204.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.