Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8371
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการสายการบินต้นทุนต่ำของผู้โดยสารที่ใช้บริการ ณ ท่าอากาศยานเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting passengers'decision to purchase low-cost airline servives at Chiang Mai Airport / ปาริชาติ ยานะติ
Authors: ปาริชาติ ยานะติ
Authors: ปาริชาติ ยานะติ
Keywords: ท่าอากาศยานเชียงใหม่;การตลาด;สายการบิน -- การตลาด;ผู้โดยสารเครื่องบิน -- เชียงใหม่
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ป273ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371130
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8371
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0548py_tpg.pdf120.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0548py_abs.pdf163.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0548py_con.pdf168.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0548py_ch1.pdf149.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0548py_ch2.pdf158.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0548py_ch3.pdf168.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0548py_ch4.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open
mba0548py_ch5.pdf234.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0548py_bib.pdf137.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0548py_app.pdf591.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.