Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8369
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์คอมพิวเตอร์ของร้านค้าตัวแทนจำหน่ายในศูนย์การค้าคอมพิวเตอร์ จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting the purchasing decision for computer products of dealers in computer shopping centers in Chiang Mai Province / ปีใหม่ ศรีสิทธิสมบัติ
Authors: ปีใหม่ ศรีสิทธิสมบัติ
Authors: ปีใหม่ ศรีสิทธิสมบัติ
Keywords: การตลาด -- เชียงใหม่;คอมพิวเตอร์ -- การจัดซื้อ;ร้านค้า -- เชียงใหม่
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ป399ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371116
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8369
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0948ps_tpg.pdf310.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ps_abs.pdf209.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ps_con.pdf207.38 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ps_ch1.pdf136.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ps_ch2.pdf173.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ps_ch3.pdf130.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ps_ch4.pdf395.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ps_ch5.pdf184.5 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ps_bib.pdf120.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ps_app.pdf166.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.