Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8341
Title: ปัจจัยส่วนประกอบการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกเช่าพื้นที่ของร้านคอมพิวเตอร์ในศูนย์คอมพิวเตอร์ อำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Services marketing mix factors affecting lessees selection of computer shops in the computer shopping centers in Mueang District, Chiang mai Province / ภานุมนต์ หนองขุ่นสาร
Authors: ภานุมนต์ หนองขุ่นสาร
Authors: ภานุมนต์ หนองขุ่นสาร
Keywords: การตลาด;ร้านคอมพิวเตอร์ -- การเช่า;ศูนย์คอมพิวเตอร์
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ภ254ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1363820
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8341
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0448pn_tpg.pdf209.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0448pn_abs.pdf223.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0448pn_con.pdf197.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0448pn_ch1.pdf150.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0448pn_ch2.pdf177.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0448pn_ch3.pdf138.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0448pn_ch4.pdf962.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0448pn_ch5.pdf203.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0448pn_bib.pdf130.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0448pn_app.pdf266.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.