Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 71-80 of 160 (Search time: 0.007 seconds).
previous
1
...
5
6
7
8
9
10
11
...
16
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2554
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกสถานบริการสปาเพื่อสุขภาพในเขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร = Service marketing mix factors affecting customers towards selecting healthy spas in Khet Watthana, Bangkok / กฤติยา แย้มเอี่ยม
กฤติยา แย้มเอี่ยม
2550
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้ออาหารสำเร็จรูปแช่แข็งของลูกค้าร้านค้าปลีกสมัยใหม่ในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting the purchase of frozen ready-to-eat meals from moderm retailers in Bangkok metropolitan / นาฏยา พันธเสน
นาฏยา พันธเสน
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านจำหน่ายอุปกรณ์และซ่อมบำรุงรถจักรยานยนต์ในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting consumer selection of motorcycle maintenance and parts shops in Mueang Samut Sakhon District / เชิดชัย หุยากรณ์
เชิดชัย หุยากรณ์
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจขายผลิตผลทางการเกษตรของสมาชิกสหกรณ์การเกษตรแม่แจ่ม จำกัด = Marketing mix factors affecting agicultural products selling decision of Maechaem agricultural co-operatives Ltd. members / ประยุทธ เป็นมูล;" Marketing mix factors affecting agicultural products selling decision of Maechaem agricultural co-operatives Ltd. members"
ประยุทธ เป็นมูล
2551
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการทางการแพทย์เพื่อตรวจสภาพประจำปีพนักงานของโรงงานอุตสาหกรรมในเขตนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ จังหวัดลำพูน = Services marketing mix factor affecting factories in the northern region industrial estate, Lamphun province towards purchasing decisions of employee annual health check-up service / นะภา สุวรรณกุล
นะภา สุวรรณกุล
2554
ความพึงพอใจของลูกค้าในอำเภอเมืองเชียงใหม่ต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการของร้านเฮลตี้เบรกฟาส = Satisfaction of customers in Mueang Chiang Mai district towards service marketing mix of Healthy Breakfast restaurants / จันทร์ศรี โตวิจิตร
จันทร์ศรี โตวิจิตร
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ปกครองในการเลือกโรงเรียนอนุบาลเอกชนในอำเภอเมืองลำพูน = Services marketing mix factors affecting parent decision towards selecting kindergartens in Mueang Lamphun District / จินตนา สายเครื่อง
จินตนา สายเครื่อง
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกใช้บริการร้านอาหารประเภทติ่มซำ ในเขตเทศบาลนครเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting consumer selection of dim sum restaurants in Chiang Mai Municipality / วัฒนา รัตนเรืองรักษ์
วัฒนา รัตนเรืองรักษ์
2551
ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการห้างหุ้นส่วนจำกัดกะเหรี่ยงซิลเวอร์ = Customer satisfaction towards services marketing mixes of Karen Silver Limited Partnership / ชาลิสา ทวีอภิรดีมณี
ชาลิสา ทวีอภิรดีมณี
2550
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์ของพนักงานในสวนอุตสาหกรรมโรจนะ จังหวัดระยอง = Marketing mix factors affecting motorcycle purchasing decisions of workers in workers in Rojand industrial park, Rayong Province / นิคร อินต๊ะกอก
นิคร อินต๊ะกอก
Discover
Author
1
กฤตตา โพธิ์ประสิทธิ์ศาสต์
1
กฤตพน ไชยอินทร์
1
กฤติยา แย้มเอี่ยม
1
กันณิกาณ์ ธนะวัฒน์
1
กาญจน์วิตรี งามพริ้ง
1
กิตติสุข ดำรงศรี
1
คเชน เจียกขจร
1
ฆราวัฒน์ สืบไกรสร
1
จรรยา ศฤงคารวัฒนา
1
จริยา นิกรพิทยา
.
next >
Subject
16
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
9
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่
8
ความพอใจของผู้ใช้บริการ
8
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
7
ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
7
สินเชื่อ
6
ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
6
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
5
ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่
4
ความพอใจของผู้รับบริการ
.
next >
Date issued
3
2558
6
2557
16
2555
43
2554
2
2553
1
2552
36
2551
53
2550