Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8823
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจขายผลิตผลทางการเกษตรของสมาชิกสหกรณ์การเกษตรแม่แจ่ม จำกัด = Marketing mix factors affecting agicultural products selling decision of Maechaem agricultural co-operatives Ltd. members / ประยุทธ เป็นมูล;" Marketing mix factors affecting agicultural products selling decision of Maechaem agricultural co-operatives Ltd. members"
Authors: ประยุทธ เป็นมูล
Authors: ประยุทธ เป็นมูล
Keywords: สมาชิกสหกรณ์การเกษตรแม่แจ่ม;การตลาด;ผลิตผลเกษตร
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ป17116ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419157
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8823
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0550ppm_tpg.pdf457.32 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ppm_abs.pdf451.82 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ppm_con.pdf554.13 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ppm_ch1.pdf496.25 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ppm_ch2.pdf549.75 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ppm_ch3.pdf479.5 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ppm_ch4.pdf1.84 MBAdobe PDFView/Open
agim0550ppm_ch5.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open
agim0550ppm_bib.pdf443.69 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ppm_app.pdf516.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.