Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8727
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์ของพนักงานในสวนอุตสาหกรรมโรจนะ จังหวัดระยอง = Marketing mix factors affecting motorcycle purchasing decisions of workers in workers in Rojand industrial park, Rayong Province / นิคร อินต๊ะกอก
Authors: นิคร อินต๊ะกอก
Authors: นิคร อินต๊ะกอก
Keywords: การตลาด;รถจักรยานยนต์ -- การจัดซื้อ;สวนอุตสากรรมโรจนะ
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 น317ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1418893
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8727
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0950ni_tpg.pdf464.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ni_abs.pdf489.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ni_con.pdf482.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ni_ch1.pdf484.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ni_ch2.pdf495.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ni_ch3.pdf482.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ni_ch4.pdf772.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ni_ch5.pdf569.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ni_bib.pdf479.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ni_app.pdf530.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.