Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8727
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นิคร อินต๊ะกอก | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:51:01Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:51:01Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 น317ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1418893 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8727 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | รถจักรยานยนต์ -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.subject | สวนอุตสากรรมโรจนะ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์ของพนักงานในสวนอุตสาหกรรมโรจนะ จังหวัดระยอง = Marketing mix factors affecting motorcycle purchasing decisions of workers in workers in Rojand industrial park, Rayong Province / นิคร อินต๊ะกอก | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0950ni_tpg.pdf | 464.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ni_abs.pdf | 489.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ni_con.pdf | 482.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ni_ch1.pdf | 484.01 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ni_ch2.pdf | 495.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ni_ch3.pdf | 482.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ni_ch4.pdf | 772.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ni_ch5.pdf | 569.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ni_bib.pdf | 479.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ni_app.pdf | 530.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.