Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8814
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านจำหน่ายอุปกรณ์และซ่อมบำรุงรถจักรยานยนต์ในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Services marketing mix factors affecting consumer selection of motorcycle maintenance and parts shops in Mueang Samut Sakhon District / เชิดชัย หุยากรณ์
Authors: เชิดชัย หุยากรณ์
Keywords: การตลาด
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
รถจักรยานยนต์
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว 658.8 ช642ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419121
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8814
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0950ch_tpg.pdf528.56 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ch_abs.pdf488.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ch_con.pdf486.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ch_ch1.pdf489.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ch_ch2.pdf502.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ch_ch3.pdf486.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ch_ch4.pdf985.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ch_ch5.pdf617.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ch_bib.pdf474.9 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ch_app.pdf559.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.