Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/22092
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปิยวรรณ เจริญสุขโสภณen_US
dc.date.accessioned2014-09-18T07:28:58Z-
dc.date.available2014-09-18T07:28:58Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 375 ป367ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1517066en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/22092-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectมหาวิทยาลัยเชียงใหม่.สาขาวิชาการตลาดen_US
dc.subjectการศึกษา -- หลักสูตรen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกศึกษาต่อในหลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิตสาขาวิชาการตลาด มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Factors affecting the choice of study master of business administration program in marketing, Chiang Mai University / ปิยวรรณ เจริญสุขโสภณen_US
dc.typeวิทยานิพนธ์en_US
Appears in Collections:ECON: Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ20855pj_tpg.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open
econ20855pj_abs.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open
econ20855pj_con.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open
econ20855pj_ch1.pdf1 MBAdobe PDFView/Open
econ20855pj_ch2.pdf3.06 MBAdobe PDFView/Open
econ20855pj_ch3.pdf686.01 kBAdobe PDFView/Open
econ20855pj_ch4.pdf24.43 MBAdobe PDFView/Open
econ20855pj_ch5.pdf1.86 MBAdobe PDFView/Open
econ20855pj_bib.pdf401.87 kBAdobe PDFView/Open
econ20855pj_app.pdf3.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.