Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14601
Title: การพัฒนาระบบสารสนเทศเพื่อการบริหารจัดการความสัมพันธ์ลูกค้าบนเครือข่ายอินเตอร์เน็ต: กรณีศึกษาวิทยาลัยฟาร์อีส-เทอร์น จังหวัดเชียงใหม่ = Development information system for customer relationship management on internet: a case study of Far Eastern College, Chiang Mai Province / เฉลิมชนม์ วราหลิน
Authors: เฉลิมชนม์ วราหลิน
Authors: เฉลิมชนม์ วราหลิน
Keywords: วิทยาลัยฟาร์อีส-เทอร์น -- การบริหาร;ระบบการจัดเก็บและค้นข้อสนเทศ -- การบริหาร;ความสัมพันธ์ลูกค้า -- การจัดการ
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 378.00285 ฉ573ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1423003
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14601
Appears in Collections:GRAD-Sciences and Technology: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
itm0449cw_tpg.pdf244.99 kBAdobe PDFView/Open
itm0449cw_abs.pdf210.92 kBAdobe PDFView/Open
itm0449cw_con.pdf269.79 kBAdobe PDFView/Open
itm0449cw_ch1.pdf186.59 kBAdobe PDFView/Open
itm0449cw_ch2.pdf261.38 kBAdobe PDFView/Open
itm0449cw_ch3.pdf240.3 kBAdobe PDFView/Open
itm0449cw_ch4.pdf648.26 kBAdobe PDFView/Open
itm0449cw_ch5.pdf256.46 kBAdobe PDFView/Open
itm0449cw_bib.pdf154.58 kBAdobe PDFView/Open
itm0449cw_app.pdf5.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.