Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/14601
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เฉลิมชนม์ วราหลิน | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T01:59:29Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T01:59:29Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 378.00285 ฉ573ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1423003 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/14601 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | วิทยาลัยฟาร์อีส-เทอร์น -- การบริหาร | en_US |
dc.subject | ระบบการจัดเก็บและค้นข้อสนเทศ -- การบริหาร | en_US |
dc.subject | ความสัมพันธ์ลูกค้า -- การจัดการ | en_US |
dc.title | การพัฒนาระบบสารสนเทศเพื่อการบริหารจัดการความสัมพันธ์ลูกค้าบนเครือข่ายอินเตอร์เน็ต: กรณีศึกษาวิทยาลัยฟาร์อีส-เทอร์น จังหวัดเชียงใหม่ = Development information system for customer relationship management on internet: a case study of Far Eastern College, Chiang Mai Province / เฉลิมชนม์ วราหลิน | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | GRAD-Sciences and Technology: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
itm0449cw_tpg.pdf | 244.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
itm0449cw_abs.pdf | 210.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
itm0449cw_con.pdf | 269.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
itm0449cw_ch1.pdf | 186.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
itm0449cw_ch2.pdf | 261.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
itm0449cw_ch3.pdf | 240.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
itm0449cw_ch4.pdf | 648.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
itm0449cw_ch5.pdf | 256.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
itm0449cw_bib.pdf | 154.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
itm0449cw_app.pdf | 5.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.