Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11110
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอาภัสรา เป็นมูลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:03:39Z-
dc.date.available2014-09-17T09:03:39Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.9342 อ225ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1461378en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11110-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectโครงการหลวงen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลทำให้ผู้บริโภคยอมรับในผลิตภัณฑ์ตราโครงการหลวงในจังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting consumers' acception of the Royal Project's Brand Product in Chiang Mai Province / อาภัสรา เป็นมูลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:ECON: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ0852ap_tpg.pdf769.27 kBAdobe PDFView/Open
econ0852ap_abs.pdf485.89 kBAdobe PDFView/Open
econ0852ap_con.pdf528.17 kBAdobe PDFView/Open
econ0852ap_ch1.pdf493.92 kBAdobe PDFView/Open
econ0852ap_ch2.pdf661.21 kBAdobe PDFView/Open
econ0852ap_ch3.pdf527.03 kBAdobe PDFView/Open
econ0852ap_ch4.pdf581.87 kBAdobe PDFView/Open
econ0852ap_ch5.pdf489.48 kBAdobe PDFView/Open
econ0852ap_bib.pdf493.86 kBAdobe PDFView/Open
econ0852ap_app.pdf538.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.