Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10113
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อลูกค้าในอำเภอเมืองสมุทรสาครในการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์ฮอนด้าระบบหัวฉีดพีจีเอ็ม-เอฟไอ = Service marketing mix factors affecting decision of customers in Mueang Samut Sakhon District towards buying Honda PGM-FI motorcycles / จุลภา กาญจนวิสุทธิ์
Authors: จุลภา กาญจนวิสุทธิ์
Authors: จุลภา กาญจนวิสุทธิ์
Keywords: การตลาด -- สมุทรสาคร. อำเภอเมือง;ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร. อำเภอเมือง;รถจักรยานยนต์
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว 658.8 จ476ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508161
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10113
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20454jk_tpg.pdf195.52 kBAdobe PDFView/Open
mba20454jk_abs.pdf258.42 kBAdobe PDFView/Open
mba20454jk_con.pdf199.35 kBAdobe PDFView/Open
mba20454jk_ch1.pdf197.91 kBAdobe PDFView/Open
mba20454jk_ch2.pdf185.65 kBAdobe PDFView/Open
mba20454jk_ch3.pdf165.86 kBAdobe PDFView/Open
mba20454jk_ch4.pdf718.24 kBAdobe PDFView/Open
mba20454jk_ch5.pdf345.02 kBAdobe PDFView/Open
mba20454jk_bib.pdf175.28 kBAdobe PDFView/Open
mba20454jk_app.pdf1.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.