Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10075
Title: การรับรู้ตำแหน่งทางการตลาดของผู้บริโภคที่มีต่อร้านอาหาร ญี่ปุ่นในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Perception of the marketing position of consumers towards japanese restaurants in Mueang Chiang Mai district / ปิยะพงศ์ อินตากูล
Authors: ปิยะพงศ์ อินตากูล
Authors: ปิยะพงศ์ อินตากูล
Keywords: ร้านอาหารญี่ปุ่น -- เชียงใหม่;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่;พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 647.95 ป3611ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1507821
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10075
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim20854pi_tpg.pdf189.68 kBAdobe PDFView/Open
agim20854pi_abs.pdf196.85 kBAdobe PDFView/Open
agim20854pi_con.pdf3.06 MBAdobe PDFView/Open
agim20854pi_ch1.pdf171.83 kBAdobe PDFView/Open
agim20854pi_ch2.pdf296 kBAdobe PDFView/Open
agim20854pi_ch3.pdf188.4 kBAdobe PDFView/Open
agim20854pi_ch4.pdf516.93 kBAdobe PDFView/Open
agim20854pi_ch5.pdf273.93 kBAdobe PDFView/Open
agim20854pi_bib.pdf166.27 kBAdobe PDFView/Open
agim20854pi_app.pdf202.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.