Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10073
Title: ความพึงพอใจของร้านค้าช่วงในจังหวัดเชียงรายต่อกลยุทธ์ส่วนประสมการตลาดของบริษัท เอสซีจีเน็ตเวิร์ค แมเนจเม้นท์ จำกัด = Satisfaction of sub-dealers in Chiang Rai province towards marketing mix strategy of SCG Network Management Company Limited / ธีรยุทธ สุขสุด
Authors: ธีรยุทธ สุขสุด
Authors: ธีรยุทธ สุขสุด
Keywords: บริษัท เอสซีจีเน็ตเวิร์ค แมเนจเม้นท์ จำกัด;ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงราย;การตลาด -- เชียงราย
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ธ376ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1507418
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10073
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark21054ts_tpg.pdf431.89 kBAdobe PDFView/Open
mark21054ts_abs.pdf190.49 kBAdobe PDFView/Open
mark21054ts_con.pdf161.99 kBAdobe PDFView/Open
mark21054ts_ch1.pdf210.83 kBAdobe PDFView/Open
mark21054ts_ch2.pdf486.32 kBAdobe PDFView/Open
mark21054ts_ch3.pdf214.25 kBAdobe PDFView/Open
mark21054ts_ch4.pdf368.43 kBAdobe PDFView/Open
mark21054ts_ch5.pdf283.41 kBAdobe PDFView/Open
mark21054ts_bib.pdf187.68 kBAdobe PDFView/Open
mark21054ts_app.pdf258.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.