Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10073
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธีรยุทธ สุขสุดen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:43:41Z-
dc.date.available2014-09-17T08:43:41Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ธ376คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1507418en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10073-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectบริษัท เอสซีจีเน็ตเวิร์ค แมเนจเม้นท์ จำกัดen_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงรายen_US
dc.subjectการตลาด -- เชียงรายen_US
dc.titleความพึงพอใจของร้านค้าช่วงในจังหวัดเชียงรายต่อกลยุทธ์ส่วนประสมการตลาดของบริษัท เอสซีจีเน็ตเวิร์ค แมเนจเม้นท์ จำกัด = Satisfaction of sub-dealers in Chiang Rai province towards marketing mix strategy of SCG Network Management Company Limited / ธีรยุทธ สุขสุดen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark21054ts_tpg.pdf431.89 kBAdobe PDFView/Open
mark21054ts_abs.pdf190.49 kBAdobe PDFView/Open
mark21054ts_con.pdf161.99 kBAdobe PDFView/Open
mark21054ts_ch1.pdf210.83 kBAdobe PDFView/Open
mark21054ts_ch2.pdf486.32 kBAdobe PDFView/Open
mark21054ts_ch3.pdf214.25 kBAdobe PDFView/Open
mark21054ts_ch4.pdf368.43 kBAdobe PDFView/Open
mark21054ts_ch5.pdf283.41 kBAdobe PDFView/Open
mark21054ts_bib.pdf187.68 kBAdobe PDFView/Open
mark21054ts_app.pdf258.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.