Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10068
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อนักเทคนิคการแพทย์ของโรงพยาบาลในจังหวัดเชียงใหม่ในการเลือกเครื่องตรวจวิเคราะห์สารเคมีในเลือดอัตโนมัติ = Service marketing mix factors affecting Medical Technologists of Hospitals in Chiang Mai Province towards selecting automatic clinical chemistry analyzers / วสุธา อธิเสนะ
Authors: วสุธา อธิเสนะ
Authors: วสุธา อธิเสนะ
Keywords: การตลาด;นักเทคนิคการแพทย์;โรงพยาบาล -- เชียงใหม่
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ว184ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1504813
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10068
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20954wa_tpg.pdf202.63 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wa_abs.pdf175.15 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wa_con.pdf176.92 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wa_ch1.pdf175.72 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wa_ch2.pdf215.79 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wa_ch3.pdf177.19 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wa_ch4.pdf712.14 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wa_ch5.pdf278.97 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wa_bib.pdf168.79 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wa_app.pdf1.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.