Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10068
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวสุธา อธิเสนะen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:43:39Z-
dc.date.available2014-09-17T08:43:39Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ว184ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1504813en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10068-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectนักเทคนิคการแพทย์en_US
dc.subjectโรงพยาบาล -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อนักเทคนิคการแพทย์ของโรงพยาบาลในจังหวัดเชียงใหม่ในการเลือกเครื่องตรวจวิเคราะห์สารเคมีในเลือดอัตโนมัติ = Service marketing mix factors affecting Medical Technologists of Hospitals in Chiang Mai Province towards selecting automatic clinical chemistry analyzers / วสุธา อธิเสนะen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20954wa_tpg.pdf202.63 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wa_abs.pdf175.15 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wa_con.pdf176.92 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wa_ch1.pdf175.72 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wa_ch2.pdf215.79 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wa_ch3.pdf177.19 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wa_ch4.pdf712.14 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wa_ch5.pdf278.97 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wa_bib.pdf168.79 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wa_app.pdf1.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.