Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9991
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศุภสิทธิ์ จ่างใจมนต์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:42:47Z-
dc.date.available2014-09-17T08:42:47Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ศ468ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1501067en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9991-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectเครื่องดื่ม -- การตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- กรุงเทพฯen_US
dc.titleปัจจัยที่มีส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภควัยทำงานในกรุงเทพมหานครในการตัดสินใจซื้อเครื่องดื่มฟังก์ชันนัลดริงก์ = Marketing mix factors affecting working-aged consumers in Bangkok towards buying decision of functional drinks / ศุภสิทธิ์ จ่างใจมนต์en_US
dc.typeการค้นคว้าอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20454sj_tpg.pdf487.79 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sj_abs.pdf304.03 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sj_con.pdf758.61 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sj_ch1.pdf415.94 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sj_ch2.pdf924.07 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sj_ch3.pdf391.27 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sj_ch4.pdf8.18 MBAdobe PDFView/Open
mba20454sj_ch5.pdf2.99 MBAdobe PDFView/Open
mba20454sj_bib.pdf340.02 kBAdobe PDFView/Open
mba20454sj_app.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.