Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9942
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปิยาภรณ์ ไชยยศen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:42:15Z-
dc.date.available2014-09-17T08:42:15Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 659.1 ป362ผen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1496429en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9942-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectการสื่อสารทางการตลาดen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectการซื้อสินค้าen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleผลกระทบของการสื่อสารการตลาด ณ จุดซื้อต่อผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อสินค้าอุปโภคบริโภค = Impact of marketting communication at point of purchase on consumers in Amphoe Mueang Chiang Mai towards purchasing consumer products / ปิยาภรณ์ ไชยยศen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark20554pc_tpg.pdf555.52 kBAdobe PDFView/Open
mark20554pc_abs.pdf473.09 kBAdobe PDFView/Open
mark20554pc_con.pdf543.98 kBAdobe PDFView/Open
mark20554pc_ch1.pdf471.09 kBAdobe PDFView/Open
mark20554pc_ch2.pdf668.92 kBAdobe PDFView/Open
mark20554pc_ch3.pdf680.3 kBAdobe PDFView/Open
mark20554pc_ch4.pdf5.19 MBAdobe PDFView/Open
mark20554pc_ch5.pdf3.68 MBAdobe PDFView/Open
mark20554pc_bib.pdf263.44 kBAdobe PDFView/Open
mark20554pc_app.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.